آمادگي ايران براي مين زدايي در کشورها
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید. لطفا نظراتتون را از ما دریغ نکنید. با تشکر
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 208
بازدید کل : 60205
تعداد مطالب : 148
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1



روز خوش

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

اجتماعی
اخبار روز ایران




معاون مهندسي و پدافند غيرعامل وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح گفت: آمادگي داريم ماموريت مين زدايي را نه تنها براي خود، كه براي كشورهاي متقاضي بدون هيچ چشمداشتي انجام دهيم.

به گزارش واحد مرکزي خبر، سردار حسين باقري در مراسم اختتاميه همايش بين المللي مين زدايي افزود: نخستين بار در اين همايش ، علم و عمل و توانمندي هاي دانش بنيان ايران اسلامي را در عرصه مين زدايي در معرض ارزيابي و دقت نظر اهل فن قرار داديم.

وي اضافه کرد: درگذشته بسياري از اطلاعات در عرصه پاكسازي مين در اختيار عموم مردم قرار نمي گرفت اما اكنون نقاط بحراني را رد كرده ايم و به پايان عمليات پاكسازي و برگزاري جشن آن نزديک شده ايم.

سردار باقري گفت : اگر چه استکبار و برخي ايادي آن از دادن حتي نرم افزار مديريت و پايش اطلاعات ميدان مين خودداري کردند اما آمادگي داريم تجربيات ارزشمند خود را در قالب فعاليت هاي بشردوستانه و خيرخواهانه دراختيار ساير كشورها قرار دهيم.

معاون وزير دفاع با اشاره به بازديد نمايندگاني از مراكز و سازمان هاي بين المللي مانند كميته بين المللي صليب سرخ جهاني از مناطق عملياتي در ايران گفت : آنها با حضور در اين مناطق و درشرايط دشوار منطقه، به توانمندي ايران در عرصه پاكسازي اعتراف كردند.

وي ادامه داد: در عرصه پاكسازي مين ، سربازاني داشتيم كه مجاهدت هاي خاموشي كردند و تا سال ها نمي توانيم خاطرات آنها را بيان كنيم.

سردار باقري با بيان اينكه وجود اين مين ها در ايران ؛ حقوق انسانها و حتي حيوانات را نقض كرده است گفت: در برخي مناطق مين ريزي شده ايران ، حيات وحش وجود داشت و برخي حيوانات براي رسيدن به آبشخور دچار مشكل شدند و مين هاي كاشته شده حيات وحش را تحت الشعاع قرار داد.

وي تصريح كرد: دشمنان ايران كه مدعي حقوق بشر بودند مي خواستند اين گونه ما را درگير زمين هاي مين ريزي شده كنند درحالي كه ما با روحيه انقلابي، تعهد و تخصص عمليات پاكسازي زمين هاي مين گذاري شده را به نتيجه خواهيم رساند.

همايش بين المللي مين زدايي که از 15 فروردين در محل دائمي نمايشگاه هاي بين المللي تهران آغاز شده بود ساعتي پيش به پايان رسيد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پنج شنبه 17 فروردين 1391برچسب:, :: 22:6 ::  نويسنده : Hadi